Bestellen & betalen

Bekijk hieronder de vragen over ons bestelproces en onze betaalmethoden.

Hoe kan ik betalen?

Wij accepteren maar één ruilmiddel voor onze producten en dat is geld. Welke betaalmethoden je ook kiest, bij ons betaal je geheel veilig en vertrouwd. Dit dankzij onze beveiligde verbinding.

  • iDeal: Bij ons kun je natuurlijk met iDeal betalen. Het is Nederlands grootste en bekendste online betaalmiddel en inmiddels aangesloten bij bijna alle banken in Nederland. Veilig en vertrouwd betalen, doe je gemakkelijk en snel met iDeal.
  • AfterPay: Ook gemakkelijk en veilig achteraf betalen is mogelijk bij Rossberck. Wij hanteren AfterPay voor achteraf betalen. 
  • PayPal: Het is ook mogelijk om via PayPal te betalen. Het voordeel van PayPal is dat je beschikt over een aankoopbescherming.

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, achteraf betalen is ook mogelijk. Wij hanteren AfterPay hiervoor.

AfterPay voert voor Rossberck.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Ik heb nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Heb je binnen 30 minuten nog geen bevestigingsmail gehad? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via Facebook Messenger (snelste antwoord). Je kunt ook contact opnemen door te e-mailen naar: info@rossberck.nl of te bellen naar: 085-1303265.

Bekijk ook altijd even je spam folder, het kan voorkomen dat de bevestigingsmail daarin terecht is gekomen.

Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?

Wil je jouw bestelling nog snel wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via Facebook Messenger (snelste antwoord). Je kunt ook contact opnemen door te e-mailen naar: info@rossberck.nl of te bellen naar: 085-1303265.

Doorgevoerde bestellingen kunnen niet meer gewijzigd worden.

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt is?

Wanneer een bestelling mislukt, zullen wij zo snel mogelijk contact met jou opnemen via het bij ons bekende e-mailadres. Wellicht kan de bestelling dan toch nog doorgevoerd worden. Wil je de mislukte bestelling annuleren? Dan storten wij binnen 5 werkdagen jouw geld terug op je rekening. 

Wat wordt er gedaan met mijn gegevens?

Meer informatie over hoe wij omgaan met gegevens, vind je terug in ons privacybeleid.