Retourneren

Bekijk hier de antwoorden op de vragen rondom het retour sturen van producten.

Let op: Wij zijn niet verantwoordelijk voor Rossberck producten die gekocht zijn via andere (web)winkels. Dit retourbeleid geldt alleen voor producten die gekocht zijn via rossberck.nl of via ons extern verkoopkanaal op Bol.com.

Mag ik mijn producten retourneren?

Wij hanteren een 30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie. Wij zijn er van overtuigd dat onze producten een goede indruk op je maken.

Wil je het product retourneren? Stuur dan een e-mail naar info@rossberck.nl met het onderwerp retourneren.

Alleen aangemelde retourzendingen worden in behandeling genomen!

Je kunt je product binnen 30 dagen (na ontvangst van het product) gratis naar ons retourneren. Dit geldt ook voor gebruikte producten. Lege producten nemen wij niet terug. Het is onmogelijk om onze producten binnen 30 dagen geheel te gebruiken.

De 30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie geldt maar één keer per product.

Stel jij hebt een Essential Face Wash gekocht en je bent er toch niet tevreden mee, dan kun je gebruik maken van deze garantie. Koop jij dan opnieuw de Essential Face wash dan vervalt deze garantie. Dit komt omdat je het product al eens hebt kunnen testen. Wij willen misbruik van deze garantie voorkomen.

Wil je voor de tweede keer hetzelfde product retour sturen? Dat kan. Het product mag dan niet geopend zijn en in de originele verpakking zitten.

Jij hebt het recht jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt dan na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retourvoorwaarden 30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie
  1. Je retourneert het product binnen het vastgestelde termijn van 30 dagen na ontvangst van het product
  2. De producten zitten, zover mogelijk, nog in de originele verpakking. Dit betekent dat de meegeleverde dozen meegestuurd moeten worden. 
  3. Maar één keer per product geldig
  4. Stuur een e-mail naar info@rossberck.nl met het onderwerp retourneren. Alleen aangemelde retourzendingen worden in behandeling genomen. 
Hoe retourneer ik mijn producten?

Een product retour sturen naar Rossberck is erg gemakkelijk en gratis.

  1. Zorg ervoor dat de retourzending voldoet aan de retourvoorwaarden van de 30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie.
  2. Stuur een mailtje naar info@rossberck.nl met het onderwerp: “retourneren”
  3. Voorzie je pakketje van het toegestuurde retourlabel en breng het pakketje naar het dichtstbijzijnde PostNL afleverpunt. Vind hier het dichtsbijzijnde afleverpunt bij jou in de buurt. 
Moet ik betalen voor mijn retour?

Het antwoord op deze vraag is kort, maar krachtig: nee. Jij hoeft niet te betalen voor je retourzending. Retourneren is geheel gratis.

Hoe krijg ik het retourlabel?

Stuur een e-mail naar info@rossberck.nl met het onderwerp retourneren. Wij zullen zo snel mogelijk het retourlabel naar je opsturen.

Let op: alleen aangemelde retourzendingen kunnen wij in behandeling nemen!

Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?

Heb je je bedacht en wil je het product toch niet retour sturen? Zolang je deze nog niet hebt afgeleverd bij een PostNL afleverpunt, kunnen wij de retourmelding nog annuleren. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via Facebook Messenger (snelste antwoord). Je kunt ook contact opnemen door te e-mailen naar: info@rossberck.nl of te bellen naar: 085-1303265.

Retouren die al zijn afgegeven bij een afleverpunt, kunnen wij helaas niet meer annuleren.

Hoe snel word ik terugbetaald na het retourneren?

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.