VEELGESTELDE VRAGEN

Heb je een vraag? Wellicht zul je bij een van onderstaande kopjes je antwoord vinden. Klik op het kopje met het onderwerp waar je vraag over gaat. Kom je er na het lezen van de veelgestelde vragen nog niet uit? Neem dan gemakkelijk contact met ons op.

Zijn de producten getest op dieren?

Nee, onze producten zijn NIET getest op dieren. Het uitvoeren van testen op dieren is overigens ook bij de wet verboden.

Hoe kan ik betalen?

Wij hanteren iDeal, AfterPay en PayPal als betaalmethoden. Welke betaalmethoden je ook kiest, bij ons betaal je geheel veilig en vertrouwd. Dit dankzij onze beveiligde verbinding.

  • iDeal: Bij ons kun je natuurlijk met iDeal betalen. Het is Nederlands grootste en bekendste online betaalmiddel en inmiddels aangesloten bij bijna alle banken in Nederland. Veilig en vertrouwd betalen, doe je gemakkelijk en snel met iDeal.
  • Bancontact: vanuit België kan er snel en gemakkelijk betaald worden met bancontact.
  • AfterPay: Betaal gemakkelijk en veilig achteraf met AfterPay. 
  • PayPal: Het is ook mogelijk om via PayPal te betalen. Het voordeel van PayPal is dat je beschikt over een aankoopbescherming.

Wat zijn de levertijden?

Wij hanteren: op werkdagen vóór 16:00 besteld, is de volgende dag in huis.

Bestel je op zaterdag of zondag? Dan wordt de bestelling op maandag doorgevoerd en dan krijg je het dinsdag in huis. 

Voor bestellingen naar België geldt: 1-2 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren altijd GRATIS verzending. Je hoeft dus bij geen enkele bestelling verzendkosten te betalen.

Mag ik mijn producten retourneren?

Wij hanteren een 30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie. Wij zijn er van overtuigd dat onze producten een goede indruk op je maken.

Je kunt je product binnen 30 dagen naar ons retourneren. Dit geldt ook voor gebruikte producten. Lege producten nemen wij niet terug. Het is onmogelijk om onze producten binnen 30 dagen geheel te gebruiken.

De 30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie geldt maar één keer per product. Stel jij hebt een Essential Face Wash gekocht en je bent er toch niet tevreden mee, dan kun je gebruik maken van deze garantie. Koop jij dan opnieuw de Essential Face wash dan vervalt deze garantie. Dit komt omdat je het product al eens hebt kunnen testen. Wij willen misbruik van deze garantie voorkomen.

Wil je voor de tweede keer hetzelfde product retour sturen? Dat kan. Het product mag dan niet geopend zijn en in de originele verpakking zitten.

Jij hebt het recht jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt dan na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie

  1. Je retourneert het product binnen het vastgestelde termijn van 30 dagen.
  2. De producten zitten, zover mogelijk, nog in de originele verpakking.
Moet ik betalen voor mijn retour?

Het antwoord op deze vraag is kort, maar krachtig: nee. Jij hoeft niet te betalen voor je retourzending.

Hoe neem ik contact op met jullie?

Je kunt op verschillende manieren gemakkelijk met ons contact op nemen.

Wij proberen op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 altijd binnen 4 uur antwoord te geven. In het weekend en buiten de genoemde tijden kan het iets langer duren. In deze gevallen proberen wij altijd binnen 24 uur te antwoorden.

Wat is de functie van de Deep Mint Face Wash?

De Deep Mint Face Wash heeft als primaire functie het reinigen van de gezichtshuid en de hals. Daarnaast geeft het de huid ook een fris en energiek gevoel.

Wat is de functie van de Defense Plus Face Moisturizer?

De Defense Plus Face Moisturizer zorgt ervoor dat jouw gezichtshuid en hals gehydrateerd blijven. Daarnaast beschikt het product ook over een anti-aging werking.

Zijn de producten getest op dieren?

Nee, onze producten zijn NIET getest op dieren. Het testen van dieren is overigens ook bij de wet verboden.

Hoe worden jullie producten getest?

Zoals bij de vraag hierboven vermeld is, testen wij onze producten nooit op dieren. Het testen van onze producten wordt uitgevoerd in professionele laboratoria die beschikken over ISO 9001 en ISO 122716 en verder werken volgens de richtlijnen 1223/2009 van de EEG.

Hoe gebruik ik de Deep Mint Face Wash?

De Deep Mint Face Wash is zeer gemakkelijk in gebruik.

  1. Maak je handen, gezicht en hals goed vochtig met lauwwarm water.
  2. Gebruik ongeveer een vingertopje van de Deep Mint Face Wash en masseer het ongeveer 30 seconden goed in. Vooral op de wangen, de neus en in de hals. Vermijd het gebied rondom je ogen.
  3. Spoel de Deep Mint Face Wash goed af met koud tot lauw water en dep je gezicht droog met een zachte handdoek
Hoe gebruik ik de Defense Plus Face Moisturizer?

Breng een vingertopje van de Defense Plus Face Moisturizer aan op je gezicht en in je hals. De moisturizer zorgt voor een goede hydratatie na het reinigen. Verder zorgt het ook voor een verjonging van je gezichtshuid en hals. Wij adviseren het gebruik dit product na het gebruik van de Deep Mint Face Wash.

Hoe kan ik betalen?

Wij hanteren iDeal, AfterPay en PayPal als betaalmethoden. Welke betaalmethoden je ook kiest, bij ons betaal je geheel veilig en vertrouwd. Dit dankzij onze beveiligde verbinding.

  • iDeal: Bij ons kun je natuurlijk met iDeal betalen. Het is Nederlands grootste en bekendste online betaalmiddel en inmiddels aangesloten bij bijna alle banken in Nederland. Veilig en vertrouwd betalen, doe je gemakkelijk en snel met iDeal.
  • Bancontact: vanuit België kan er snel en gemakkelijk betaald worden met bancontact.
  • AfterPay: Betaal gemakkelijk en veilig achteraf met AfterPay. 
  • PayPal: Het is ook mogelijk om via PayPal te betalen. Het voordeel van PayPal is dat je beschikt over een aankoopbescherming.

Ik heb nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Heb je binnen 30 minuten nog geen bevestigingsmail gehad? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via Facebook Messenger (snelste antwoord). Je kunt ook contact opnemen door te e-mailen naar: info@rossberck.nl of te bellen naar: 085-1303265. Bekijk ook altijd even je spam folder, het kan voorkomen dat de bevestigingsmail daarin terecht is gekomen.

Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?

Wil je jouw bestelling nog snel wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via Facebook Messenger (snelste antwoord). Je kunt ook contact opnemen door te e-mailen naar: info@rossberck.nl of te bellen naar: 085-1303265. Doorgevoerde bestellingen kunnen niet meer gewijzigd worden.

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt is?

Wanneer een bestelling mislukt, zullen wij zo snel mogelijk contact met jou opnemen via het bij ons bekende e-mailadres. Wellicht kan de bestelling dan toch nog doorgevoerd worden. Wil je de mislukte bestelling annuleren? Dan storten wij binnen 5 werkdagen jouw geld terug op je rekening.

Wat wordt er gedaan met mijn gegevens?

Meer informatie over hoe wij omgaan met gegevens, vind je terug in ons privacybeleid. 

Klik hier voor meer informatie over bestellen en betalen.

Wat zijn de levertijden?

Wij hanteren: op werkdagen vóór 16:00 besteld, is de volgende dag in huis.

Bestel je op zaterdag of zondag? Dan wordt de bestelling op maandag doorgevoerd en dan krijg je het dinsdag in huis. 

Voor bestellingen naar België geldt: 1-2 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren altijd GRATIS verzending. Je hoeft dus bij geen enkele bestelling verzendkosten te betalen.

Klik hier voor meer informatie over levertijd & verzendkosten.

Mag ik mijn producten retourneren?

Wij hanteren een 30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie. Wij zijn er van overtuigd dat onze producten een goede indruk op je maken.

Je kunt je product binnen 30 dagen naar ons retourneren. Dit geldt ook voor gebruikte producten. Lege producten nemen wij niet terug. Het is onmogelijk om onze producten binnen 30 dagen geheel te gebruiken.

De 30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie geldt maar één keer per product. Stel jij hebt een Essential Face Wash gekocht en je bent er toch niet tevreden mee, dan kun je gebruik maken van deze garantie. Koop jij dan opnieuw de Essential Face wash dan vervalt deze garantie. Dit komt omdat je het product al eens hebt kunnen testen. Wij willen misbruik van deze garantie voorkomen.

Wil je voor de tweede keer hetzelfde product retour sturen? Dat kan. Het product mag dan niet geopend zijn en in de originele verpakking zitten.

Jij hebt het recht jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt dan na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie

  1. Je retourneert het product binnen het vastgestelde termijn van 30 dagen.
  2. De producten zitten, zover mogelijk, nog in de originele verpakking.
30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie
  1. Je retourneert het product binnen het vastgestelde termijn van 30 dagen.
  2. De producten zitten, zover mogelijk, nog in de originele verpakking.
  3. Maar één keer per product geldig

Let op: Wij zijn niet verantwoordelijk voor Rossberck producten die gekocht zijn via andere (web)winkels. Dit retourbeleid geldt alleen voor producten die gekocht zijn via rossberck.nl of via ons extern verkoopkanaal op Bol.com.

Moet ik betalen voor mijn retour?

Het antwoord op deze vraag is kort, maar krachtig: nee. Jij hoeft niet te betalen voor je retourzending.

Hoe retourneer ik mijn producten?

Een product retour sturen naar Rossberck is erg gemakkelijk en gratis.

  1. Zorg ervoor dat je voldoet aan de retourvoorwaarden
  2. Stuur ons een mail via info@rossberck.nl en wij zullen je een retourlabel toesturen.
  3. Breng het pakketje naar je dichtstbijzijnde PostNL afleverpunt. Vind hier het dichtsbijzijnde afleverpunt bij jou in de buurt. 
Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?

Heb je je bedacht en wil je het product toch niet retour sturen? Zolang je deze nog niet hebt afgeleverd bij een PostNL afleverpunt, kunnen wij de retourmelding nog annuleren. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via Facebook Messenger (snelste antwoord). Je kunt ook contact opnemen door te e-mailen naar: info@rossberck.nl of te bellen naar: 085-1303265.

Retouren die al zijn afgegeven bij een afleverpunt, kunnen wij helaas niet meer annuleren.

Hoe snel word ik terugbetaald na het retourneren?

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klik hier voor meer informatie over retourneren.

Heb ik recht op garantie?

Wij doen logischerwijze ons best om onze producten in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens de verzending of dat er iets anders gebeurt waardoor jij aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Waar kan ik terecht met klachten?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ik heb huidklachten na het gebruik van jullie producten, wat nu?

Het kan helaas voorkomen dat je huid niet goed reageert op het product. Bekijk daarom ook altijd eerst de INCI (ingrediëntenlijst). Staan hier stoffen op waar je huid eerder al eens slecht op heeft gereageerd? Dan raden wij het jou af om het product te kopen.

Treden er huidklachten op? Laat er dan zo snel mogelijk een huisarts naar kijken. Het is belangrijk dat een huisarts of dermatoloog vaststelt waardoor de huidklachten zijn opgetreden. Dit is niet alleen super belangrijk voor jou om te weten, maar ook voor ons.

Wij zouden het fijn vinden, wanneer jij eventuele huidklachten kenbaar maakt via het contactformulier.

Heeft je huisarts of dermatoloog aangetoond dat jouw huidproblemen zijn ontstaan door gebruik van onze producten? Dit vinden wij heel jammer. Neem contact met ons op en wij zullen jouw aankoop geheel vergoeden.

Hoe neem ik contact op met jullie?

Je kunt op verschillende manieren gemakkelijk met ons contact op nemen.

Wij proberen op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 altijd binnen 4 uur antwoord te geven. In het weekend en buiten de genoemde tijden kan het iets langer duren. In deze gevallen proberen wij altijd binnen 24 uur te antwoorden.

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Wellicht zul je bij een van onderstaande kopjes je antwoord vinden. Klik op het kopje met het onderwerp waar je vraag over gaat. Kom je er na het lezen van de veelgestelde vragen nog niet uit? Neem dan gemakkelijk contact met ons op.

Zijn de producten getest op dieren?

Nee, onze producten zijn NIET getest op dieren. Het testen van dieren is overigens ook bij de wet verboden. 

Hoe kan ik betalen?

Wij hanteren iDeal, AfterPay en PayPal als betaalmethoden. Welke betaalmethoden je ook kiest, bij ons betaal je geheel veilig en vertrouwd. Dit dankzij onze beveiligde verbinding.

  • iDeal: Bij ons kun je natuurlijk met iDeal betalen. Het is Nederlands grootste en bekendste online betaalmiddel en inmiddels aangesloten bij bijna alle banken in Nederland. Veilig en vertrouwd betalen, doe je gemakkelijk en snel met iDeal.
  • Bancontact: Vanuit België kan er makkelijk en snel betaald worden met bancontact.
  • AfterPay: Ook gemakkelijk en veilig achteraf betalen is mogelijk bij Rossberck. Wij hanteren AfterPay voor achteraf betalen. 
  • PayPal: Het is ook mogelijk om via PayPal te betalen. Het voordeel van PayPal is dat je beschikt over een aankoopbescherming.

 

Wat zijn de levertijden?

Wij hanteren: op werkdagen vóór 16:00 besteld, is de volgende dag in huis.

Bestel je op zaterdag of zondag? Dan wordt de bestelling op maandag doorgevoerd en dan krijg je het dinsdag in huis.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren altijd GRATIS verzending. Je hoeft dus bij geen enkele bestelling verzendkosten te betalen. 

Mag ik mijn producten retourneren?

Wij hanteren een 30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie. Wij zijn er van overtuigd dat onze producten een goede indruk op je maken.

Je kunt je product binnen 30 dagen naar ons retourneren. Dit geldt ook voor gebruikte producten. Lege producten nemen wij niet terug. Het is onmogelijk om onze producten binnen 30 dagen geheel te gebruiken.

De 30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie geldt maar één keer per product. Stel jij hebt een Essential Face Wash gekocht en je bent er toch niet tevreden mee, dan kun je gebruik maken van deze garantie. Koop jij dan opnieuw de Essential Face wash dan vervalt deze garantie. Dit komt omdat je het product al eens hebt kunnen testen. Wij willen misbruik van deze garantie voorkomen.

Wil je voor de tweede keer hetzelfde product retour sturen? Dat kan. Het product mag dan niet geopend zijn en in de originele verpakking zitten.

Jij hebt het recht jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt dan na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie

  1. Je retourneert het product binnen het vastgestelde termijn van 30 dagen.
  2. De producten zitten, zover mogelijk, nog in de originele verpakking.
Hoe gebruik ik de Essential Face Moisturizer?

Breng een vingertopje van de Essential Face Moisturizer aan op je gezicht en in je hals. De moisturizer zorgt voor een goede hydratatie na het reinigen. Verder zorgt het ook voor een verjonging van je gezichtshuid en hals. Wij adviseren het gebruik dit product na het gebruik van de Essential Face Wash.

Moet ik betalen voor mijn retour?

Het antwoord op deze vraag is kort, maar krachtig: nee. Jij hoeft niet te betalen voor je retourzending.

Hoe neem ik contact op met jullie?

Je kunt op verschillende manieren gemakkelijk met ons contact op nemen.

Wij proberen op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 altijd binnen 4 uur antwoord te geven. In het weekend en buiten de genoemde tijden kan het iets langer duren. In deze gevallen proberen wij altijd binnen 24 uur te antwoorden.

Wat is de functie van de Essential Face Wash?

De Essential Face Wash heeft als primaire functie het reinigen van de gezichtshuid en de hals. Daarnaast geeft het de huid ook een fris en energiek gevoel.

Wat is de functie van de Essential Face Moisturizer?

De Essential Face Moisturizer zorgt ervoor dat jouw gezichtshuid en hals gehydrateerd blijven. Daarnaast beschikt het product ook over een anti-aging werking.

Zijn de producten getest op dieren?

Nee, onze producten zijn NIET getest op dieren. Het testen van dieren is overigens ook bij de wet verboden. 

Hoe worden jullie producten getest?

Zoals bij de vraag hierboven vermeld is, testen wij onze producten nooit op dieren. Het testen van onze producten wordt uitgevoerd in professionele laboratoria die beschikken over ISO 9001 en ISO 122716 en verder werken volgens de richtlijnen 1223/2009 van de EEG.

Hoe gebruik ik de Essential Face Wash?

De Essential Face Wash is zeer gemakkelijk in gebruik. 

  1. Maak je handen, gezicht en hals goed vochtig met lauwwarm water.
  2. Gebruik ongeveer een vingertopje van de Essential Face Wash en masseer het ongeveer 30 seconden goed in. Vooral op de wangen, de neus en in de hals. Vermijd het gebied rondom je ogen. 
  3. Spoel de Essential Face Wash goed af met koud tot lauw water en dep je gezicht droog met een zachte handdoek
Hoe kan ik betalen?

Wij hanteren iDeal, AfterPay en PayPal als betaalmethoden. Welke betaalmethoden je ook kiest, bij ons betaal je geheel veilig en vertrouwd. Dit dankzij onze beveiligde verbinding.

  • iDeal: Bij ons kun je natuurlijk met iDeal betalen. Het is Nederlands grootste en bekendste online betaalmiddel en inmiddels aangesloten bij bijna alle banken in Nederland. Veilig en vertrouwd betalen, doe je gemakkelijk en snel met iDeal.
  • AfterPay: Ook gemakkelijk en veilig achteraf betalen is mogelijk bij Rossberck. Wij hanteren AfterPay voor achteraf betalen.
  • PayPal: Het is ook mogelijk om via PayPal te betalen. Het voordeel van PayPal is dat je beschikt over een aankoopbescherming.

Ik heb nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Heb je binnen 30 minuten nog geen bevestigingsmail gehad? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via Facebook Messenger (snelste antwoord). Je kunt ook contact opnemen door te e-mailen naar: info@rossberck.nl of te bellen naar: 085-1303265. Bekijk ook altijd even je spam folder, het kan voorkomen dat de bevestigingsmail daarin terecht is gekomen.

Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?

Wil je jouw bestelling nog snel wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via Facebook Messenger (snelste antwoord). Je kunt ook contact opnemen door te e-mailen naar: info@rossberck.nl of te bellen naar: 085-1303265. Doorgevoerde bestellingen kunnen niet meer gewijzigd worden.

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt is?

Wanneer een bestelling mislukt, zullen wij zo snel mogelijk contact met jou opnemen via het bij ons bekende e-mailadres. Wellicht kan de bestelling dan toch nog doorgevoerd worden. Wil je de mislukte bestelling annuleren? Dan storten wij binnen 5 werkdagen jouw geld terug op je rekening. 

Wat wordt er gedaan met mijn gegevens?

Meer informatie over hoe wij omgaan met gegevens, vind je terug in ons privacybeleid. 

Klik hier voor meer informatie over bestellen en betalen.

Wat zijn de levertijden?

Wij hanteren: op werkdagen vóór 16:00 besteld, is de volgende dag in huis.

Bestel je op zaterdag of zondag? Dan wordt de bestelling op maandag doorgevoerd en dan krijg je het dinsdag in huis. 

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren altijd GRATIS verzending. Je hoeft dus bij geen enkele bestelling verzendkosten te betalen. 

Klik hier voor meer informatie over levertijd & verzendkosten.

Mag ik mijn producten retourneren?

Wij hanteren een 30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie. Wij zijn er van overtuigd dat onze producten een goede indruk op je maken.

Je kunt je product binnen 30 dagen naar ons retourneren. Dit geldt ook voor gebruikte producten. Lege producten nemen wij niet terug. Het is onmogelijk om onze producten binnen 30 dagen geheel te gebruiken.

De 30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie geldt maar één keer per product. Stel jij hebt een Essential Face Wash gekocht en je bent er toch niet tevreden mee, dan kun je gebruik maken van deze garantie. Koop jij dan opnieuw de Essential Face wash dan vervalt deze garantie. Dit komt omdat je het product al eens hebt kunnen testen. Wij willen misbruik van deze garantie voorkomen.

Wil je voor de tweede keer hetzelfde product retour sturen? Dat kan. Het product mag dan niet geopend zijn en in de originele verpakking zitten.

Jij hebt het recht jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt dan na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie

  1. Je retourneert het product binnen het vastgestelde termijn van 30 dagen.
  2. De producten zitten, zover mogelijk, nog in de originele verpakking.
30 dagen Niet Goed = Geld Terug garantie
  1. Je retourneert het product binnen het vastgestelde termijn van 30 dagen.
  2. De producten zitten, zover mogelijk, nog in de originele verpakking.
  3. Maar één keer per product geldig

Let op: Wij zijn niet verantwoordelijk voor Rossberck producten die gekocht zijn via andere (web)winkels. Dit retourbeleid geldt alleen voor producten die gekocht zijn via rossberck.nl of via ons extern verkoopkanaal op Bol.com.

Moet ik betalen voor mijn retour?

Het antwoord op deze vraag is kort, maar krachtig: nee. Jij hoeft niet te betalen voor je retourzending.

Hoe retourneer ik mijn producten?

Een product retour sturen naar Rossberck is erg gemakkelijk en gratis.

  1. Zorg ervoor dat je voldoet aan de retourvoorwaarden
  2. Stuur een mail naar info@rossberck.nl met het onderwerp: “retourneren”
  3. Breng het pakketje naar je dichtstbijzijnde PostNL afleverpunt. Vind hier het dichtsbijzijnde afleverpunt bij jou in de buurt. 
Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?

Heb je je bedacht en wil je het product toch niet retour sturen? Zolang je deze nog niet hebt afgeleverd bij een PostNL afleverpunt, kunnen wij de retourmelding nog annuleren. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via Facebook Messenger (snelste antwoord). Je kunt ook contact opnemen door te e-mailen naar: info@rossberck.nl of te bellen naar: 085-1303265

Retouren die al zijn afgegeven bij een afleverpunt, kunnen wij helaas niet meer annuleren. 

Hoe snel word ik terugbetaald na het retourneren?

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klik hier voor meer informatie over retourneren.

Heb ik recht op garantie?

Wij doen logischerwijze ons best om onze producten in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens de verzending of dat er iets anders gebeurt waardoor jij aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Waar kan ik terecht met klachten?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ik heb huidklachten na het gebruik van jullie producten, wat nu?

Treden er huidklachten op? Laat er dan zo snel mogelijk een huisarts naar kijken. Het is belangrijk dat een huisarts of dermatoloog vaststelt waardoor de huidklachten zijn opgetreden. Dit is niet alleen super belangrijk voor jou om te weten, maar ook voor ons. 

Wij zouden het fijn vinden, wanneer jij eventuele huidklachten kenbaar maakt via het contactformulier

Heeft je huisarts of dermatoloog aangetoond dat jouw huidproblemen zijn ontstaan door gebruik van onze producten? Dit vinden wij heel jammer. Neem contact met ons op en wij zullen jouw aankoop geheel vergoeden.

Hoe neem ik contact op met jullie?

Je kunt op verschillende manieren gemakkelijk met ons contact op nemen. 

Wij proberen op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 altijd binnen 4 uur antwoord te geven. In het weekend en buiten de genoemde tijden kan het iets langer duren. In deze gevallen proberen wij altijd binnen 24 uur te antwoorden.